Måndag 18 februari

Så var det måndag och 10 grader ute. Måste påstå att jag är glad att det blir varmare nu, längtar verkligen till våren så att sommaren kan komma fortare. Idag var jag pigg och klev upp helt själv vid tio (även fast hag återigen somnade runt fyra inatt.. hmm, hoppas det blir bättre efter att man får börja jobba på torsdag) gick först över till Fija och släppte ut hennes hund Hubbe så att han skulle få lite luft innan det bar iväg till simhallen, och solariumet. Känner mig lite brunare iallafall, alltid uppskattat. Sen möte jag upp mamma i centrum och handlade lite och tog en lunch på Pandan, grymt gott med kinamat måste jag säga! I centrum träffade jag på Anso, alltid lika kul :) och Jossan var bara för söt i sin rosa mössa. Nu ska jag kolla på "Fröken svergie", någon som sett den? Även fast jag redan sett den, men mamma litar inte på mitt omdöme när jag säger att den inte är någon höjdare, så jag får väl joina henne i soffan ändå i brist på annat liksom. Klockan sju är det promenad med Emelie som gäller (kom aldrig iväg förut), ska bli skönt att få kom

Längtar till utbildningen på torsdag så man inte bara sitter här hemma och inte gör någon nytta. Men längtar ännu mer efter att få höra från väskbutiken. Hoppas verkligen jag får tjänsten, skulle passa mig så bra med tanke på alla prestationskrav jag har på mig själv att alltid göra saker lite bättre, fortare och vara allmänt effektiv. Då får jag själv ansvara för butiken och göra saker på mitt sätt, i min takt. Åh jag kan inte vänta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0