Jag har verkligen sömnproblem

Det är officiellt, jag har sömnproblem och jag vet inte hur jag ska ta mig ut det. Jobbigt jobbigt. Somnade (som vanligt) runt 5 imorse, men till skillnad som tidigare så tillät jag mig själv att sova ut. Vaknade dock klockan 13 av att mamma dammsög, hon ansåg att jag ändå skulle gått upp den tiden, snällt.

Idag blir det inte roligare än igår, ska bara vänta tills det blir morgon så jag (äntligen) får börja utbildningen. Borde nog se lite av Andra avenyn, gå igenom garderoben, och ta reda på hur jag ska ta mig till Barkarby imorgon. Hoppas pappa går med på att jag kan ta bilen trots att den krånglar. Gjorde en Ellosbeställning igår, inte så stor men ändå något som förgyller vardagen, visar bilder imorgon.


Kommentarer
Postat av: Mounia

Ja jag såg också det men jag han inte kommentera det då. men jag försvarade Denize först för att hon inte fått tillåtelse att ta bilden och sen för att hon inte har den rätten att klanka ner på andra visst hon har åsikter. Shit bra det ska alla människor ha men att .. nä jag tål inte folk som trycker ner andra det var bara onödigt.

2008-02-20 @ 17:04:00
URL: http://gourrada.blogg.se
Postat av: Mounia

juste magen.. Hahahahaha.. Jag saknar din bebis :Dhahah Skojar men i ditt fall är det ju bara att sluta eller äta mindre godig, chips och läsk så ska det försvinna. :D Du är söt som du är .

2008-02-20 @ 17:39:36
URL: http://gourrada.blogg.se
Postat av: Rebecca

Svar: Jag läser till förskollärare. Älskar barn :)
Hoppas du får en fin kväll!

2008-02-20 @ 18:23:43
URL: http://glooria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0