Fredag 22 februari

Vaknade imorse av att mobilen ringde, det var Frida min chef som sa att hon hade två veckor schemalagd tid ute i Farsta á 35 timmar exlusive lunchrast, men det var v.12-13 så hon ska återkomma i veckan om mer tider som kommer in. Det blir ju inte så mkt nu innan säsongen tyvärr, så jag ska nog ringa äldreboendet i närheten och fråga om jag inte kan va vikarie, så får man ju en extra slant plus att jag kanske slipper sitta hemma i tre veckor till utan att ha något att göra. Sen somnade jag om och vaknade runt 13 av att min mammas vänninnas hund skällde på nedervåningen, så det var bara att gå upp, ingen kan sova i det oväsendet. Nu idag ska jag väl bara se vidare på Andra avenyn, och kanske dra ut ikväll. Men får se hur det blir, bara jag inte sitter hemma och ruttnar bort. Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer
Postat av: Fija

Va med mig :D

2008-02-22 @ 18:43:21
Postat av: Rebecca

Ikväll blir det lite party för min del. Hoppas du får en härlig lördag :D

2008-02-23 @ 12:20:00
URL: http://glooria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0