Torsdag 24 april

Dagen började med att jag va på intervju hos Mexx i Barkarby kl 10.00. Intervjun gick bra och dem sa att dem skulle höra av sig till mig imorgon eftermiddag. Sedan var det intervju hos Polarn och pyret på samma område. Dem sa att jag skulle höra av mig till dem efter att jag fått samtal från Mexx. Antagligen vill dem att jag ska komma och jobba hos dem när jag inte är hos Mexx, så jag får ihop mina 40 timmar i veckan. Låter lovande tycker jag :) Sedan körde jag bilen till pappas jobb som vanligt, och så gick jag upp till hjorthagen och käkade på en uteservering, pizzeria och restaurang bambino. Gulasch med ris vart det, grymt gott och så var personalen lika trevlig som vanligt. Stormtrivs verkligen där, jag och pappa käkade alltid där när jag praktiserade på hans jobb några sommrar.

Sen kl 13.00 var det tid för intervju på pressbyrån vid universitetet. Men då hon som jag skulle prata med inte var där (hon hade tydligen helt glömt bort.. suck.) så var jag tvungen att återkomma imorgon. Så det blir intervju kl 13.30 imorgon istället, den sista!  

Men jag vart inte för besviken. Hade nämligen bestämt träff i stan med en gammal klasskompis, Jenifer, min blonda gotlänning ^^ Var så otroligt kul att träffa henne igen. Vi hade inte setts sedan studentdagen förra året, det det var ju (förfan) den 5 juni!? Nej så länge får det inte gå tills vi ses igen. Och det kommer det inte att göra :) Det är en skiva på tisdag för de dåvarande naturtvåorna, kommer bli grymt! Vi gick runt lite i stan och kikade, gick till slottet men klockan var så mkt så vi gick inte in. Men en glass han vi med, tji fick jag som trodde att årets första strutglass skulle vara i maj. Haha vi båda fick så sjuka skavsår så det vart lite kämpigt mot slutet. Det vart så illa att jag var tvungen att köra barfota hem och sen gå till huset utan skor, det gick helt enkelt inte annars.

Hoppas ni mår bra och haft en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0