Morgonstund har guld i mun?

image111

Ge mig sommar nu...

Godmorgon allihopa! Hoppas ni sovit gott. Jag har sovit sådär, tänkt för mycket på jobb och relationer. Hatar att tänka för mycket. Men samtidigt kan jag inte göra så mycket mer på jobbfronten idag, så det är bara att acceptera att jag måste vänta tills imorgon. Hoppas hoppas hoppas. Jag vet inte vad jag gör om jag inte får jobbet som personlig assistent. Grym lön då jag isåfall bara kommer jobba vissa eftermiddagar, men annars kvällar, nätter och helger. Men det är fortfarande heltid och det behövs pengar till alla resor som skall betalas. Ska ni någonstans i sommar? Började kolla på Beck - Skarpt läge igår innan sömnen tog vid. Borde nog se klart den snart med en fruskot på sängen, Beck är verkligen kult! Tror jag sett alla gamla filmer minst 8-9 ggr var, ändå är dem lika bra :) Hmm, vad ska man göra idag då? Blir väl till att hjälpa föräldrarna med uppackningen, ligga i sängen och se på film och sen fixa mat till kvällen, känner mig sugen på kyckling i någon form. Kanske kycklingpasta?

Ps. Hoppas jag inte tråkar ut er totalt om mitt j*vla jobbsnack hela tiden, men jag vill verkligen inte sitta hemma längre. Det finns säkert fler än jag som känner så.

I samhället perspektiv är min arbetslöshet ett rent slöseri med resurser och kompetens. I ett personligt perspektiv är det en katastrof.

Kommentarer
Postat av: laijna

Så fin bild :D

2008-04-06 @ 12:47:10
URL: http://laijnloo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0