Gårdagen

image137
Gårdagen vart hur lyckad som helst!

Vart dock ingen taco bar eller 27 dresses, det får bli en annan dag, men det gjorde inget för sålänge vi har varandras sällskap så har vi alltid det kul :) visst tjejer? Först mötes vi upp alla tjejer på Fridays vid Östermalmstorg för att sedan dra vidare. Men det vart en sjuukt god middag där istället, perfektion. Tror det hette Chicken parmesan det jag käkade, try it.

Sen hade vi som plan att köra en biljardrunda men efter att inte fått tag i Norrmalms biljardöppetider eller efter besök på Biljardpalatset fått något bord så satte vi oss på en liten rökig krog, Theodoras tror jag det hette. Billig öl både till priset och smaken, inget ställe vi kommer återvända till. Sen var vi alla så sega, så vi tog t-banan hem så jag skulle hinna med sista roslagsbanan.

Ringde upp i princip hela telefonboken vid tekniska, men de flesta sov så det gick inte så bra haha. Men Tobbe ringde upp mig efter en stund efter att ha varit hos en kompis. Han är så underbar, helt jävla serriöst. Det perfekta sällskapet om kvällarna säger jag bara. Jobbigt bara att han ska bo i Linköping och inte här, men det är viktigt med läkarstudierna, jag vet. Vi lärde känna varandra för snart 3 år sedan kom vi fram till, dejtade ett tag men sen flyttade han ju ned till Linköping så då funkade det inte. Vi sa att jag skulle komma ned och hälsa på honom snart, saknar honom något så förjävligt faktiskt. Vi pratade om allt mellan himmel och jord, lyckades till och med träffa Emelie vid bussen och inte ens då avslutade samtalet. Hon var ändå i högsta hugg med sin mobil haha. Vi måste ta en promenad tillsammans snart :D det blir ju aldrig av pga vädret! Så det vart ett bra avslut på kvällen helt enkelt.

Ringde upp Fija
och sa att jag var nära hennes hus, så jag gick dit och somnade hemma hos henne. Klockan var väl då runt 01.30 så jag var ganska trött efter att ha varit uppe så länge. Gick inte så bra att sova bredvid Hobby direkt natten innan, så som han vred sig i sängen haha. Vaknade imorse (eller ja.. eftermiddag) kl 14 av att mobilen ringde. Det var Roppen som hade tråkigt i Solna centrum och ville prata lite. Klart hon fick :) vi ska försöka ses nu i veckan något! Hoppas ni fått en trevlig helg allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0