Fredag 11 april

Dagen började med intervjun på gruppboendet kl 10. När jag kom dit tog föreståndaren emot mig och började visa mig runt. Rätt som det var så sprang en av de boenden ut ur sin lägenhet och tog tag i mitt hår. "Han är inte farlig, han vill bara visa att du är söt" Va? Jag vart skiiiiträdd. Nej usch jag känner inte för att jobba där. Grejen var den att föreståndaren sa sen senare att just den killen hade för några år sedan försökt ryckt av håret på en i personalen, läskigt. Sen åkte jag och handlade på närbutiken för att sen besöka Fija en kortis. Det vart till att sitta vid datan och kolla på olika blommor (som ni vet så är hon snart utbildad florist så det var bara att hålla god min, hihi nejdå det var faktiskt kul.) Nu kan jag iallafall skilja på en kalla och en lilja, (vilken bedrift sussie?), haha tack älskling! Sen tog jag bilen till Täby för att luncha med Mounia och se över lite underkläder till henne. Till lunch vart det biff med bambuskott, riktigt gott, men Mounia tog sina 12 bitars som alltid. Vi hamnade sedan på Change där hon hittade de ultimala underkläderna, wuhu, dit kommer vi återvända kan jag lova. Det var jättemysigt att gå runt med henne, som alltid :) Ikväll ska nog jag och Fija träffa Kir, Danne och hans brud (visste inte att han skaffat brud förrens för några timmar sen!?) shall be fun. Vad ska ni hitta på? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0