Nu har Sussie fått för sig att återgå till världen

Så var det dags för datainköpet, done! Jag måste nu sitta och installera alla program som behövs, som om jag inte har nog med saker att göra? Men men det blir ju bra sen :) Idag kom Catta hem förresten. SUPERGLAD! Imorgon blir det hemmakväll med god mat, massa snack och film. Jag menar EN MÅNAD i Thailand, det finns en del att prata om. Brun och granner var hon allt, avis hihi. Som hon själv sa en gång "... ja bredvid Susanne så ser ju alla bruna ut!" Haha men jag tror nog nu inte att det går att missa ;) För dem som inte vet så är hennes mamma thailändska så hon har grymt lätt för att bli brun om man säger så.

Imorgon är det jobb på Noa noa, 13-16 så det ska bli skönt att inte jobba så länge. Jobbade idag extra på K-rauta 12-20.15 så det blir allt lite extrapengar i slutet av månaden! Kommer behövas med alla utgifter jag har nu med tanke på datan, köket, all inredning och inköp (tyvärr kan jag inte hålla mina pengar när jag ser något sååå snyggt, och det har blivit allt för ofta på sistone.)  På tal om det (!) jag har hittat THE shoes, jag skojar inte. Tiamo är märket på Scorett, kan inte lyckas hitta dem på bild men ni lär se dem inom snar framtid (var dock tvungen att ställa mig i kö inför nyleveransen då dem var/är slut i hela sverige, galet!)

Nu är det bara två veckor kvar lite drygt tills Sabbi kommer upp till mig och bor här en långhelg. Kommer bli så grymt kul, vad sägs om att göra stureplan farligt? Henne har jag träffat genom en sk. trancecommunity och har genom en gemensam killkompis kommit varandra närmare. Det lär bli god mat (hon är kock och jag har fått en hemmafru över en långhelg, kan det bli bättre? haha) humor på samma sjuka nivå och massa skratt! Längtar.

Nu sitter jag här och segar, ska upp kl 10 så borde lägga mig snart. Men lyckas alltid fastna vid tv, datan eller över min bok. Just nu är det Marley och jag som tydligen fått väldigt bra ord från kritiker som jag läser. Verkar vara bra söt och rolig hitills iallafall!

Just det... jag har lyckats drabbas av en ej fungerande mobil. Går varken att ringa, ta emot samtal, skicka sms eller ens få upp knapplåset. Så ja den är nu inlämnad på TM och har nu en lånetelefon som jag inte några nr på. (Nej jag har inte gjort en backup om det är följdfrågan... men man lär sig väl någon gång?) Så skicka gärna ett sms till mig med namn är ni gulliga :)


Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Är det ett par svarta skor med massa remmar?

Puck platå?

2009-03-12 @ 08:10:03
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Nä jag köpte dom samma dom dom kom ut första gången .

Typ 1½ månad sen.

haha

2009-03-12 @ 19:41:11
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Gör inte så mycket,kollar på super natural och snackar lite på msn. själv då?

2009-03-12 @ 21:19:30
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: robiN

hejhej nu är roppen hemma igen :) sitter på jobbet och längtar tillbaka till värmen kom ju hem igår och jag vill redan tillbaka :O

va har du för dig då? jag måste få se ditt nya place och jag vill ju träffa dig :)

puss

2009-03-15 @ 06:59:24
URL: http://roppsnopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0