Djupt andetag. In. Ut. In. Och ut igen.

Vad är det som får mig att vilja gömma mig under täcket, tyna bort och aldrig mer se dagens ljus? Det som får mig att ligga vaken om nätterna och skaka inombords lika mycket som kroppsligt? Har svårt att hålla tillbaka tårarna och är trött på att ständigt hålla både humöret och energin uppe. Allt för syns skull. Allt för att ingen ska få veta eller misstänka att något är fel. Orkar snart inte hålla allt inom mig, att aldrig få prata ut. På riktigt. Inte ens att mina föräldrar är hemma gör mig så mycket gladare, även fast jag vet innerst inne att jag är glad. När ska jag öppna mig? Jag måste öppna mig, men jag vågar inte släppa någon riktigt in på livet...

Kommentarer
Postat av: robiN

hejhopp jo tack jag mår toppen är ledig hela nästa vecka så nog har jag tid alltid :)

0707544156 är mitt nummer men du har samma som vanligt hoppas jag för i sånna fall så kan jag sms eller ringa :)



tralallalaa nu sitter jag på jobbet och jag jobbar även hela helgen men som sagt nästa vecka då är jag ledig så då kan vi leka :)

pusspuss

2009-03-20 @ 14:25:16
URL: http://roppsnopp.blogg.se/
Postat av: robiN

nja det är lungt på jobbet men trivs det gör jag väl allt :) fast jag torskade min fasta tjänst :( så nu jobbar jag bara 48timmar / månad vilket suger fast jag skall ju börja plugga nu hihi ^^



har du mycket jobb nu lr? btw jobbar du kvar på k-rauta?

puss

2009-03-20 @ 15:00:16
URL: http://roppsnopp.blogg.se/
Postat av: robiN

hmm var det ens k-rauta som du jobbade på... nu blev jag förvirrad :S hihi puss

2009-03-20 @ 15:00:46
URL: http://roppsnopp.blogg.se/
Postat av: robiN

japps dom drog ner på folk så jag gick tillbaka och blev behovs anställd igen fast det funkar det oxå får ju jobba rätt mycket extra oxå så jag överlever nog.

har dock varit ledig en massa nu var ju i thailand två veckor och kom hem i lördags och den 25 maj börjar jag plugga på distans.

Ska plugga upp betygen från gymnasiet dvs matte b och projektarbetet woohoo



jo noa noa det har jag hört om men jag blir ändå förvirrad haha jag och mitt fisk minne haha :)

men vi får ta och träffas nästa vecka då om du har tid så kan vi väl ta en fika och snacka skit som vanligt :)

puss

2009-03-20 @ 15:33:20
URL: http://roppsnopp.blogg.se/
Postat av: Du vet vem..

I miss you...

2009-03-30 @ 20:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0