Galen standup och imorgon är det biljard

"... we live and we learn to take
One step at a time
There's no need to rush
It's like learning to fly
Or falling in love
It's gonna happen and it's
Supposed to happen and we
Find the reasons why
One step at a time."


Knarkar Jordin Sparks - One step at a time just nu, den är ju bara för söt. Glömde berätta att igår var jag Paui, Sia och Elin på "Standup istället för bio"Boulevardteatern. Tror jag inte skrattat så mycket på länge. Ett måste minst ett gång i månaden enligt mig :) Biljetter finns att köpa på ticnet. Har ni tänkt på att vi i Stockholm t.ex. komiskt nog skaffat oss sms-biljetter, SAMMA år som vi introducerade mobilförbud på bussar och tåg? Haha skrattretande.

Imorgon är det biljard med tjejerna vid Odenplan. Vi har sagt att det ska bli en vana att ses över bowling, biljard.. whatever för att samla ihop gänget 2-3 ggr i månaden oavsett hur mycket vi har att göra med jobb och allt. Tycker jag är toppen! Men vi kommer ses allt oftare, bara kul att ha något inplanerat i förväg. Har ni haft för er nu i början av veckan? Redan planer för helgen som kommer kanske? :)

Hmm.. jag kunde inte hålla mig ifrån hm's hemsida. Det vart en beställning nu inför våren, nöjd men plånboken tillåter det egentligen inte. Men vad gör man inte liksom? Man är inte mer än människa (Fy skäms suss!). Någon annan som kommer på en mer trovärdig undanflykt pengabristen? Jävlar asså.. det är inte gratis att renovera och fixa snyggt i en lya inte. Vill inte ens tänka på vad som är kvar att göra. Men det är samtidigt kul. Sitter och suktar efter min nya tv som står i lägenheten nu, snart snart snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0