Snart är det fredag



Nyss hemkommen från biljarden med Sia och Anna.
Var väldigt mysigt tycker jag, lite för kort dock då jag inte kunde va vid Odenplan förrän runt 21. Så det sög ju eftersom jag jobbade till stängning.  Men men man kan inte få allt i världen. Tack för en trevlig kväll flickor! Alla vi tjejer ska fira Annas fördelsedag på fredag då hon fyller 21 :) grattis i förskott gumman! Vet än inte vart vi hamnar men det är ett senare ploblem. Föra på Nivå as usuall haha iallafall, bästa. Har ni inte vart där, be there! Stället kan inte vara mer än sunkigt, men dem bästa shotarna, stämningen och sällskapet kan det inte bli bättre. (Panik!) va fan ska man ha på sig? :/ Nej nu snart ska jag gå och lägga mig. Jobbar som sagt 11 - 20.15 imorgon precis som idag. Hem och packa sen inför flytten. Fredag snart! Hoppas på att man kan få med det mesta till lägenheten så man kanske rent ut av kan sova där mellan fredag-lördag, skulle va så skönt att slippa det där jävla väntandet på den där bergabussen som ändå aldrig går i tid, går omvägar och fylls av fulla, översminkade och patetiska 15-åringar som tror att dem är något för att dem lyckades få någon lättövertalad stackare att köpa ut till dem, för andra kvällen i rad. Yippie, precis det man vill tvingas lyssna på när man är trött och grinig och veta om att jobbet väntar nästa dag. Och inte nog med det så är det sällan man har turen att få en bra buss som inte stinker spya och galet mycket hårspray. Hm.. när började det här inlägget gå i den här riktningen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0