Jag skäms

Haha jag är bara så duktig på att sopa saker under mattan. Jag menar, september senast jag bloggande? *Host* nog sagt om det, kommer inte ske igen. Var faktiskt Rebecca som fick mig att återvända till bloggen. Tack söta du :) alltid lika bra och trevlig läsning.

Jaha vad har hänt i mitt liv sedan sist. Jag jobbar fortfarande kvar på K-rauta i Täby och trivs som aldrig förr. Har dessutom fått ett extrajobb som säljare i klädesbutiken Noa noa i Täby centrum, varannan helg och en del vardagar. Så det är fullt upp med jobb hela tiden. Men det är jag på något sätt, har det alltid varit. Men en del vardag kommer det allt bli. Och mer tid för alla kompisar hoppas jag, för vet ni vad? JAG HAR FÅTT EN LÄGENHET :) så tokigt lycklig! Den ligger i Sjöberg i Sollentuna, nära och bra till mina närmaste vänner. Inflytt kommer officiellt vara på min nästa lediga dag, fredag. Grymt spänd! Har framtills nu gjort lite smått i lägenheten: lagt in ett ekparkett golv, målat vardagsrum/sovrum samt köket. Fått in nya lister och foder till dörrarna, byt kranarna på toaletten och i köket. Sen kommer allt annat i små doser. Bilder kommer såklart sen när jag fått ordning på det mest relevanta.

Idag var jag ledig och åkte iväg till Erik, en killkompis i Kista för att umgås lite innan han började jobba ute i Barkarby. Var ett tag sen vi sågs så det var trevligt att prata av sig lite. Åkte väl från honom runt 17 och begav mig direkt hemåt för lite vila, mat och tv. Imorgon är det jobb, på K-rauta mellan 11 och 20.15 så jag ska väl se lite mer på tv, klicka runt lite på olika bloggar. Känner mig helt lost i bloggdjungeln haha. Men det kommer väl fort tillbaka som en vana :) hoppas jag iallafall.

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Gulle dig som skrev om mig i ditt första inlägg på år o dar. haha



Har inte för mig just nu.

E mest hemma och e me Melvin om jag inte e ute på helgerna o festar.

Just nu sitter jag bara o kolla på Grey anatomy på datan.



Kul att du fått ett extrajobb.

Alltid bra me extra pengar ju!

2009-02-17 @ 20:55:59
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Sandra

Har du fått lägenhet? Grattis!

2009-02-20 @ 08:54:53
URL: http://blogg.aftonbladet.se/26494/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0