Folktomt på Noa

Vill børja med att førvarna att det kommer vara massa danska bokstæver øvreallt pga att jobbdatan har danska tangenter, suck.

Flytten ær i full gång och Suss ær grymt trøtt just nu. Jobbar 14-17.15 idag på Noa så jag slipper ha en långdag iallafall. Skønt det. Ikvæll hoppas jag på att pappa har lyckats fixa vattnet så jag kan sova dær. Svårt med en dusch utan vatten liksom haha. Jag duschar minst 1-2 ggr om dagen och har inga planer på att sluta med det, never. Kanske jag får visa lægenheten før tjejerna ikvæll och sen kanske får igång min tv? Får hålla tummarna. Annars blir det i veckan :) saknar er redan!

Catta hørde av sig till mig från Thailand igår som tidigare før att hålla mig uppdaterad, Hon hade dragit på sig halsfluss stackaren så hon går på penecillin nu och kom aldrig ivæg før dykcertet. Men snart ær du hemma igen darling, ska du få bo hos mig har jag bestæmt hihi.

Måste också få næmna mina nya kæra kollegor. Jag bara stormtrivs på Noa, alla ær så søta mot mig :) Speciellt en tjej som heter Siri, synd att vi inte kan jobba tillsammans så mycket :/ By the way, du får snart komma hem till lilla Suss. Jag ræknar ned dagarna før din student och skiva! Det ær så att jag ær bjuden på hennes skiva på Fabriken i stan, och det ær kændistema. Och va fan ska man sætta på sig? Någon som har ett førslag? Jag har INGEN aning...

Slænger in lite dresscodes senare om jag ær tvungen att åka till berga om inte allt har gått bra før far min, har tyværr ingen data hemma æn, men det kommer. Annars kommer det snart snart! Vad har ni før planer før ikvæll? :)

Ps Siri kom in før en stund sedan med lite übersnygga inkøp, JAG MÅSTE SHOPPA SNART! Håller på att få fnatt haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va bra att du är tillbaks, hur är det med dig nu för tiden? :) Pusspuss

2009-02-28 @ 15:56:31
URL: http://dindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0