At Noa noa

Danska bokstæver. Arga kunder. Fina klæder. Ett takfønster men får ingen sol hærinne. It sucks. Men snart ær det lunch och sen hemgång! Eller jag ska ju som sagt se bio med min busunge Roppen. Undrar vad vi kan hitta på før (olagligt) kul? Hahaha. Nej inte direkt. Åh va jag længtar tills lønen kommer, Måste køpa Friends-boxen. Såg att CDON.com hade 30% off så nu kostar den bara 1399, istællet før 1999 tror jag det var. Awsome. Jag kan inte leva utan Joey's alla påhitt och Ross knasiga historier som INGEN skrattar åt. Eller jo, jag. Big time.

Hær på jobbet
har vi gjort om en massa. Førra onsdagen kom folk från danska huvudkontoret som dirigerade Eva-Lena, och dem andra från stockholmsbutikerna som kom hit før att hjælpa, att gøra om.. jag skojar inte, ALLT. Men snyggt vart det! Har tyværr inga bilder från hur det såg ut innan, men ska nog kunna fixa fram lite bilder på hur det ser ut nu. Nøjd.

Vad har hønt annars i børjan av veckan? Jag var igår i Kungshallen och kækade mat med Paui, Sia, Elin och Anna. Tog en kyckling och grønsaksgryta med ris, Grymt gott och trevligt hade vi! :) Imorgon ær det biljard med samma crew as usuall vid Odenplan. Ibland ælskar jag rutiner. Dock har jag tvættid 10-13 och sen jobb 13-16 på Noa noa før att sen (kom igen nu Suss) åka till gymmet som jag dragit mig från att gøra senaste veckan. Ska køra hårt. Har ni før planer før dagen?

Nej nu måste jag återgå till jobbet, hoppas alla får en toppendag!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0