"Vilket jävla liv...!"

Första var det jobbet som tidigare i veckan, sedan träffade jag Roppen vid plattan. Vi hade det jätteskoj, käkade glass, shoppade lite kläder på Souk och gina tricot i PK-huset och tittade runt, snackade massa skit och bara mös av solen och atmosfären i stan. Vi måste ha gått östermalm runt iallafall, inte illa pinkat det inte. Imorgon hade jag tänkt att sova ut för det första, ska bli så skönt faktiskt! Upp och springa 3-4 km och sedan iväg och hälsa på Anso när det än blir. Sussie goes hurtig. Sedan är det iväg till min brors gym och skaffa gymkort. Tror jag får börja med 3 månader då min ekonomi inte är den bästa just nu för ett årskort, tar det sen när jag fått lön. Så jobbigt att behöva leva fattigt nu typ bara för att lönen förskjuts en månad.  Jag och Roppen har iallafall bestämt att köpa upp hela Monkibutiken när lönen rasar in på kontot, vi älskad allt där inne men fick hålla fingrarna i styr och inte reta oss själva med ett plagg eller två. Nej storshopping är det vad som gäller, och det är spikat gumman! Så jag ska allt va en snäll flicka och hjälpa Roppen då hennes pojke inte vill följa med henne och va glad att få köpa massa massa kläder. Fler bilder hittar ni hos Roppen den coola (med rosa brillor haha).





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0