Tisdag 6 maj

"Jääävla skit, nu kommer jag komma försent...!" Alla som känner mig sedan början av gymnasietiden vet att jag hatar att komma försent, speciellt när det rör skola eller jobb. Haha min biologilärare Johan (I miss you) sa till och med att jag borde komma försent till en enda lektion, och att han lovade att inte bli sur, jag hade 98.5 procent närvaro under hela gymnsiet, och de fåtal gånger jag var borta rörde det sig om tandläkarbesök. Hade tandställningen under stort sett hela gymnasiet. Haha jag är störd, jag vet, kunde till och med gå till skolan med feber. Men det var bara att springa ned till duschen imorse och bita i det sura äpplet, upp igen och på med kläderna, hälla i mig ett glas mjölk och ta pollenmedicinerna och springa ut till bilen. Jag vaknade kl 6 imorse, efter att jag glömt ställa klockan, men min kära far var snäll och väckte mig då han visste när jag började och tyckte det att var konstigt att jag inte klivit upp när det bara var en kvart kvar tills jag skulle gå ut till bilen. Han är min personliga väckarklocka :) hihi. Jag jobbade som igår 06.45 - 15.30 och det gick så bra så! Satt i innerbygg idag där det mest kommer timmer - och fraktkunder. Inte lika mycket att göra dock, men det var kul att ha lite omväxling. Nu är det bara utebygg jag ännu inte sittit i kassan i, men det kommer nog i veckan eller möjligtvis i nästa vecka. Fick ha mina arbetskläder på mig idag, kändes så skönt att slippa stå i civila kläder, kunde som lättare skilja på arbetet och fritiden, om ni förstår min tankegång? Jag har en tendens att inte kunna förklara så bra så jag hoppas ni inte känner er allt för lost. Ikväll blir det en lugn kväll med tv:n, måste by the way se de två senaste andra avenyn avsnitten på svt play, så spännande nu ju, kan knappt bärga mig!

Vad har ni haft för er idag? Varit i skolan, på jobbet eller njutit av solen kanske? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0