Shopping och härliga skratt till middagen

Idag har jag fått sova ut, vaknade dock konstigt nog redan vid åtta även fast jag la mig runt elva, halv tolv. Det var precis som om min kropp inte kunde sova mer, den är som så van vid att sova sisådär i 4-5 timmar. Men men, skönt var det. Efter jag käkat lite och suttit på bloggen, gjort mig i ordning och njutit av förmiddagen så åkte jag iväg och hämtade upp Emma. Vi hittade faktiskt en grymt fin klänning på u-turn åt henne och en vit kofta hon kan ha över på Zara. Lunchen vart en GI-paj med ost och skina i en smörgårbar i Täby centrum, alltid lika gott måste jag säga. Jag hittade ett linne som jag är totalt kär i, that's a keeper. Den måste jag bara ha på mig imorgon! Förresten så sa mamma precis innan hon åkte ned till "byn" att det inte skulle bli något firande av min kusin Sara, så jag tänkte först dra vidare in till stan och kanske möta upp Roppen en stund, men jag mådde rätt illa och hade grymt ont i magen så jag åkte hem och vilade istället. Nu för ett tag sedan kom min faster, hennes man och mitt kusinbarn Jack. Alltid lika kul att höra på hans små funderingar, den fyraåriga parveln. Min faster sa under middagen angående kort närminne: "Ja hårddisken är ju full!" trodde jag skulle dö av skratt! Det är officiellt: Jag har den torraste humorn som finns! Men jag bjuder på den ;) Har ni haft för er idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0