Shopping och en rinnande näsa

Idag vaknade jag runt halv ett av ett sms. Det var från Emelie som frågade om vi inte kunde åka till Täby och shoppa lite. Of course, så vi gjorde oss iordning och gav oss iväg för att fynda. Under dagen kände jag av pollen väldigt mycket så det var rätt påtagligt måste jag säga. Jag skulle egentligen ut på en mysig picknick med Elin och Paui, men då jag känner att min kropp inte skulle klara av att va ute så länge och sitta i gräset så stannar jag hemma. Dumma pollen :( den bara förstör hela tiden! Blir så less... vi MÅSTE ses i nästa vecka tjejer, saknar er massor. Detta hittade jag idag iallafall:

image216

Blårutigt linne - Bikbok
Ljusgul oversize tröja - Bikbok
Militärgröna shorts - Bikbok

image217

Blåvit tröja - Gina tricot
Blåvita short till knäna - Gina tricot



Kommentarer
Postat av: Anonym

den randiga ha ja också^^

2008-05-10 @ 19:42:59
URL: http://dld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0