Onsdagen som var

Vet att jag stundtals är dålig på att uppdatera, har sagt det tidigare men jag försöker verkligen bättra mig. Ingen ska behöva tro att jag gått under eller bara tröttnat på bloggen, för det har jag verkligen inte! Haha så fort något roligt dyker upp eller gör något roligt så tänker jag att DET måste jag bara skriva på bloggen.

Hur som helst så var min första lediga dag denna vecka ganska fullspäckad med saker att göra, kul som bara den :) Dagen började (tyvärr) med ett tandläkarbesök som slutade med att jag bara skulle borsta bättre, inte så mkt vart gjort eller sagt. Sedan var jag laddad för att pressa mig på gymmet, vilket jag gjorde. Jag trodde att jag skulle svimmma haha, nej men nästintill.

Hade på morgonen upptäckt att jag faktiskt hade ett klipp kvar på mitt solariumkort, så jag ville använda upp det innan simhallen stänger för säsongen, så jag tog mitt pick och pack dit och la mig ned i solariumet. Haha där somnade jag så gott (så typiskt mig...) Men vaknade av min förvåning att jag legat i solariumet i 45 min. Klockan på solariumet måste ha vridits upp på något konstigt sätt, för man kan bara sola i 30 min åt gången som längst. Hmm.. gjorde mig fundersam med tanke på att jag nästan var en tomat när jag klev ur. Men nu har det lagt sig och man är brun istället, underbart!

Efter att jag fick på mig kläderna så ringde jag Ann-sofie för att höra om jag kunde komma över en stund när jag ändå inte hade så mkt för mig. Åkte dit och satt där i en timme eller så. Jossan blir bara större och större nu, och mer trotsig, "Jossan vill du ha mer mat? Neeeej, mamma?" gullungen kan än inte prata ordentligt. Dem skulle se på Ann-sofie's pjäs sedan nere i centrum så jag skjutsade ned dem för att dem skulle slippa ha barnvagnen i bussen och sådant jobbigt.

Väl nere i centrum ville mamma att jag skulle komma och käka lunch med henne, vilket jag självklart ville, hungrig som jag var efter att ha varit tom i magen att j*vla bra tag, så det var uppskattat. Vi gick förbi bokhandeln som jag såg hade rea på massa böcker. Köpte faktiskt tre väldigt spännande böcker vad jag tror, visar bilder sen. Mamma hade cykel så hon ville inte åka med mig hem med bilen. När jag var påväg mot parkeringshuset så mötes jag av Andreas, han hade precis köpt en lägenhet bara över gatan där han bor. Ska snart få se underverket som han kallar det! Han skulle åka till Täby och köpa en present till Erik hans sambo så jag var inte sen med att följa med. Jag ställde min bil på hans parkering och så tog vi hans bil. När man åker med Andreas så är det vocaltrance som gäller, så vi gasade på så (utavhelvete) och hade musiken på högsta, äkta sommarkänsla sköljdes över mig och jag var så lycklig! :)

I Täby köpte han lite hudvårdsprodukter och en jacka till sig själv. Jag hittade två trosor, två bh:ar, ett långt blått linne och en kjol, happy happy ^^ visar bilder på dem med sen. Efteråt åkte vi hem till hans parkering och jag hoppade in i min bil och körde hem. Väl hemma var jag helt slut och somnade redan vid nio om jag inte minns fel. Dagen var iallafall helt underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0