Onsdag 7 maj

Jobbade det tidigare passet idag, precis som tidigare i veckan. Och jag försov mig inte haha, bra gjort sussie. För en gångs skull så slapp jag stressa till bygget, borde nog ge mig iväg 5-7 min tidigare varje dag. Så man hinner landa innan man ska räkna in kassan och allt vad man ska hinna med på en kvart innan vi öppnar varuhuset. Dagen gick ovanligt fort, även fast det bar rätt så folktomt. Detta resultetade i att jag fick gå ut på golvet under de två första arbetstimmarna. Hjälpte till i trädgårdsavdelningen med att packa upp diverse Lux-produkter, så som sågar, skruvar och spikar, tänger, vinkelhackar.. ja you name it :) bra skönt var det och så hjälper det ju mig att konstant hitta bättre bland allt utbud av varor. Jobbar likadant imorgon och sedan jobbar jag inte förens på måndag, känns ganska skönt med en långhelg så man får samla krafterna efter alla nysningar och hostattacker (återigen, pollen kan gå och dö...). Efter jobbet ska jag också träffa Roppen, ska bli grymt kul att äntligen få träffa henne och bara umgås en stund. Har inte träffat henne på år och dar, så det ser jag fram emot! På dagen på fredag ser det ut som att jag ska ta bilen till Anso och hälsa på henne och Jossan, hoppas det blir av. Hoppas på en grym utgång på lördag by the way, saknar verkligen er tjejer <3

Vad har ni haft för er idag? :)


Kommentarer
Postat av: Michelle

japp B-kursen.. :/ ska försöka att dricka té och ta det lugnt idag.. :) haft en bra dag på jobbet annars?

2008-05-07 @ 18:56:24
URL: http://shelliie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0