Måndag 5 maj

image189

Jobbade idag 06.45 - 15. 30, upp kl fyra för att läsa klart kassahandboken (haha hade dåligt samvete imorse för att jag drog mig från att läsa klart allt). Kom iväg med bilen 06.15 så jag kom i tid till bygget. Dagen gick sjukt fort och kunderna var på bra gott humör trots att de flesta haft långledigt och då enligt mig har en anledning att vara småbittra. Men icke sa nicke :) Till lunch vart det en kycklingpasta med curry som var bra god! Tappade dock matlusten en del efter att jag hittat ett svart hårstrå i min mat. Kom hem vid fyra och la mig ned på soffan en stund, sen satte jag min vid datan och blogg, addicted. Sedan vart det promenad med Emelie i en och en halv timme, alltid lika trevligt. "Skönt att få komma hem nu och lägga mig i sängen" sa jag innan vi skildes åt, men tji fick jag. Så fort jag satte min fot innanför dörren sa mamma att det bara var att vända för att ta bilen ned till centrum och införskaffa mat. Suck, men jag fick allt en bra lön för mödan ;) så nu ska jag fixa en ost-och skinkpaj för att avsluta med en Ben and Jerry's - Cookie dough och sedan gå till kojs, måste få min sömn. Som jag sagt till många så är det klart min favorit i serien. Hoppas alla haft en underbar dag idag :) Natti natt sen! Puss

Ps.
hoppas ni inte blir allför besvikna om jag besvarar alla gulliga kommentarer efter jobbet imorgon, känner att mitt huvud inte alls gillar att jag inte käkat något på nio timmar.

Kommentarer
Postat av: Emil

Åhh glass :D

2008-05-06 @ 18:19:41
URL: http://eliassson.blogg.se
Postat av: tres

haha ja jag ska göra en utvärdering på the glass sen när jag ätit den xD ;)
den ser himla go ut iaf! synd bara att den är dyyr^^

2008-05-07 @ 09:48:15
URL: http://mangofisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0