Måndag 12 maj

image220

Vaknade upp kl. 5

för att göra mig iordning för ännu en arbetsvecka. By the way var det slut på min upplärning så jag fick stå själv idag, gick hur bra som helst. Efter jobbet åkte jag till täby för att lämna tillbaka ett par skor på dinsko som inte var så bra köp, ett av de dåliga impulsköpen i mitt liv. Orkade inte byta om till mina vanliga byxor, så jag hade på min k-rautabyxorna. Haha det var en smått komisk syn enligt vissa tror jag, många blickar i nacken. En äldre man sa till och med till mig: "Är det här det senaste modet?" Jag bara nickade och gick vidare, orkade inte ta en diskussion just då. Men nu i efterhand skulle det ha varit roligt haha!

När tripen till täby var klar begav jag mig till gymmet hemma i berga, köpte bara ett månadskort så jag får känna på hur det känns och om det är värt att lägga massa pengar på, troligtvis ett helårskort om jag känner mig rätt. Får se hur det känns, men det kommer nog bli hur bra som helst :) har ju tillgång till bilen så det är bara att träna innan eller efter jobbet, helger och när jag har tid. Åh ser verkligen fram emot det, få se resultat samt att känna mig piggare (vaddå piggare tänker nog många som känner mig? Jag är ju redan en ren energiboll haha, men det finns än krafter kvar att ta till.. believe me). Sen var det att ta mig hemåt, men jag kände inte för att lägga mig på sängen med ett stort varm täcke över mig som alltid, nej jag fick fnatt och begav mig ut på en 5 km lång runda i spåret. Det kallar jag vinnarinstink, och grymt skönt var det. Det här kommer vara min kamp, min seger och min resa. "Tadaaaa, rocky VI?" Nej  inte alls, men jag är redo för att leva ett friskare liv nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0