Knull-samtal?

Väcktes förresten igår runt nio av att min mobil ringde och jag svarade lite halvt sömnig som alltid om morgnarna. Först svarade ingen utan det var helt tyst, men efter 2-3 sekunder så hörde jag en tjej stöna ganska högt i andra luren och kort därefter hörde jag att hon inte var ensam. Jag lade på i ren chock och sprang fort ned till datan för att kolla på eniro vem det var som ringde mig då det inte var hemligt nummer. Trodde jag skulle dö, seriöst. HAHA. Det var en kompis som hade ringt upp mig. Mr. X kallar vi honom då jag inte vill peka ut någon, utan han får se själv i min blogg och avgöra om han vill känna sig träffad, haha. Det visade sig att han hade lyckats ringa upp mig i fickan (självklart!?) på något sätt när han hade sex med sin flickvän. Hm.. det kallar jag klockren busringning.


Kommentarer
Postat av: robiN

haha fan va nasty... det vill man ju inte vara med om HAHA

2008-05-03 @ 17:41:07
URL: http://roppsnopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0