Glädjerus - Ni är bara för underbara

Ååååååååååh jag är så glad just nu :) Efter att jag tagit mig an nästan halva kassahandboken och hela in planerade tv-tablå så upptäckte jag att jag hade ökat mina unika besökare med 250 stycken. Men inte nog med det så såg jag att jag har kommit in på listan över de mest aktiva, jippie! Tack så hemskt mycket allihop som tittat in och läst lite ur min blogg. Har sedan jag startade min blogg längtat och eftersträvat det här. Jag tror inte att det här är sant, tack igen verkligen.

Men nu ska jag nog gå upp igen och ta mig an andra halvan av kassahandboken, suck, men det måste göras! Jobbar 06.45 - 15.30 imorgon, och sen vet jag inte om jag ska köra inom gruppboendet men vi får se helt enkelt.  Hoppas alla får sova gott nu och drömma söta drömmar :) Vill ha massa massa kommentarer när jag loggar in imorgon efter jobbet så lämna gärna några vänliga ord, skulle verkligen värma i själen! Puss

Kommentarer
Postat av: tres

haha jaa jag va på ica och kollade in glassen nu och jag såg vilken du menade, DEN SÅG jävla god ut xD ska köpa den sen!(A)
haha låter ju vääldigt kul med kassahandelgrejbok, OCH kul me så många besökare:D visst blir man glaad^^,

2008-05-05 @ 12:47:32
URL: http://mangofisk.blogg.se
Postat av: Sofia

det är kul med många besökare:D haha

2008-05-05 @ 17:24:49
URL: http://soofija.blogg.se
Postat av: Sofia

svar; ja här är det varmt:)

vad ska du ha för dig i sommar då? jag längtar för jag ska utomlands! :D

2008-05-05 @ 18:22:54
URL: http://soofija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0