Dagar paserar

I torsdags jobbade jag 06.45 - 15.30 och fick stå i infon helt själv. Har förresten fått ta bort "Ny på jobbet" skylten, så jag kan inte annat än må bra! Det var väääldigt mycket att göra när jag fick stå helt själv, men det gick bra så jag fick lite självförtroende. Sedan gjorde jag inte så mkt, vilade och kollade på tv. Såg finalen i SYTYCD, var det någon mer som såg den? Jag tyckte iallafall att Mona var en värdig vinnare, men jag hade personligen hellre velat se Daniel, bara för att han är så grym.

Idag på min andra och sista lediga dag den här veckan, ska jag först träffa Emma och hjälpa henne att hitta en klänning. Senare på eftermiddagen ska jag till troligtvis till Sara, min kusin som fyller 30 år. Saknar verkligen henne, hon har alltid varit som en syster för mig och nu är hon så stor och mamma till och med, overkligt.

Imorgon jobbar jag 08.45 - 17.15 och ska sedan iväg till Hagaparken i Solna och ha brännbollsturnering med jobbet mot alla andra k-rautavaruhus, ser verkligen fram emot det! Vi kommer kicka ass. Sedan är det sagt att det blir middag och utgång efteråt, inget jag bangar på haha. Hoppas alla får en solig, och mysigt dag idag!

Glad att du hörde av dig igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0