Tidsfördriv med en lista

SENASTE GÅNGEN:
Du grät: Det måste ha varit igår när jag slog mig på tån, klumpeduns!
Du tränade: I tisdags när jag fick en knäpp och sprang 2.5 km direkt efter att jag vaknat.
Du solade solarium: Var väl runt två veckor sedan, måste sola snart!
Du skällde på någon: Igår på mamma när jag inte hittade mina hemnycklar som (såklart) mamma förlagt.
Du var utomlands: Förrförra året när jag va på Malta med mamma i två veckor.
Du köpte nya kläder: Idag, beställde hem lite från Hm.
Du åkte buss: I måndags till fotosessionen inne i stan med Mounia.
Du åkte taxi: Någon helg i januari med Sia, haha inte för att man minns så mycket.
Du åkte tåg: Minns inte, om man inte räknar rosis?
Du smsade någon: En kvart sedan, till Elin.
Du ringde någon: Ringde upp en mongo som hade ringt upp mig i fickan, hur fan har han fått mitt nummer liksom? haha.
Du camade med någon: kära fjortistid...

HAR DU NÅNSIN:
Hoppat studsmatta: Absolut.
Ätit fiskbullar: Oh yes, and I liked it.
Tagit kort på dig själv: Vem har inte det?
Skrattat så att du börjat gråta: Mitt kännetecken va fan! Att skratta så att man börjar gråta är ju det härligaste som finns.
Skolkat mer än 3 skoldagar i rad: Hm.. med tanke på att mina lärare frågade mig om jag ALDRIG är sjuk eller tänker stanna hemma, så nej.
Sovit mer än 10 stycken i ett tält: Ja det hände väl när man var mindre.
Badat mitt i natten: Haha ett sommarmåste!
Åkt berg o dalbana och spytt efter det: Jag? haha aldrig.
Gråtit till en bok: Nej inte vad jag minns. 
Varit rädd för tomten:  MASSA gånger!
Fått IG: Hade massa framtill sexan, sen bara på ett spanskaprov, pluggis var det här!

FAVORIT:
Band/artist:
Det finns så många, svårt att välja men måste nog säga Dj diësto.
Låt: In the dark - Dj tiësto
Mat: Indisk/kinesik/thailänsk
Färg: Blå och blekrosa
Dryck: Lättmjölk
Känsla: Att få vara kär
Lukt: Viktor and Rolf - Flowerbomb, blir aldrig trött på den!
Årstid: Sommar
Dag: Lördagar, åh kära krogkvällar.
Lärare: Min gamla biologilärare, Johan!
Glass: Daimglass
Godis: Marabou mintkrokant
Alkoholdryck: P2
Klädaffär: H&M och U-turn.
Film: Saw I - IV
Bok: Ondskan av Jan Guillou
Kändis: Heidi Klum
Plats/ställe: I min säng

Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar: vad coolt. De är verkligen snygga!

2008-03-15 @ 03:57:53
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0