Godnatt

Ska snart gå och sova hade jag tänkt. Alla i familjen ska upp vid halv sju, då jag och bror ska skjutsa mamma och pappa till arlanda. Dem ska va 10 dagar i Italien, så ni får vi huset för oss själva. Fest hemma hos mig som gäller i helgen? Haha. Nejdå, men det ska bli skönt!

ABC-gruppen ringde idag förresten angående jobb då jag skickat in ett CV till dem. Konstigt nog bad dem mig inte komma på intervju. Hon som ringde ville höra om jag var intresserad av en tjänst hos dem som fältsäljare, den person som tar kontakt och säljer in konceptet med studentprylar i varje gymnasieskolas elevråd, och nu i detta fall i hela storstockholm. Lät väldigt intressant tycker jag. Hon skulle tala med chefen då jag egentligen först var intresserad av en annan tjänst som tryckare/packare på lagret i Täby. Tydligen skulle man få tjänstebil och jobbet skulle man själv fördela över veckorna, men att det var ett sk. "nio till fem jobb", precis i min smak, och så slipper jag va fast på ett och samma ställe. Får åka ut och träffa folk hela dagarna skulle passa mig perfekt. Hoppas man blir kallad för intervju nu då, men kan inget annat än att hoppas. Annars har jag en del andra jobb på gång, orkar verkligen inte gå hemma längre till. Men detta jobb verkade så bra så jag skulle nog bli grymt besviken som jag inte ens fick en intervju.  Jag har dessvärre en tendens till att hoppas för mycket, men men det får gå som det går.

Kollade nyss klart på de tre senaste avsnitten av Andra avenyn på svt play, hade helt missat att kolla på dem på tv. Längtar redan tills på söndag så man får se fortsättningen! Imorgon ska jag inte göra så mycket mer än skjutsningen till arlanda, borde ta tag i skrivbordslådorna och rensa ut lite, har samlat på mig så mycket skit på sista tiden. Sov så sött nu allihop! :)

image98

Kommentarer
Postat av: Sara

Ok, gud vad härligt med Italien!
Jag ska till min läkare och sen tänkte jag ta en trip på stan en snabbis. Sedan blir det hem och städa och sånt, håller på att flytta så det är mkt som ska göras!

2008-03-26 @ 00:07:09
URL: http://bysara.blogg.se
Postat av: Roppen

ja det tycker jag verkligen, jag är ledig i ett par dagar nu fram över..jobbar idag och imorgon sen är jag ledig tills på tisdag nästa vecka.. :)

2008-03-26 @ 07:05:52
URL: http://roppsnopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0