Fredag 14 mars

Så var det fredag igen. Känns skönt! Idag ska jag väl inte göra så mycket, vill ut på krogen men vet inte isåfall med vem :/ Skickade precis sms till Sia och Elin om att vi kanske kunde se melodifestivalen ihop imorgon. Skulle va grymt mysigt, saknar dem något så otroligt! Vad ska ni hitta på ikväll? :) Förresten var jag hos frissan tidigare idag. Färgade min utväxt (vilket ni kanske sett på alla kort, inte snygg nej inte alls...) så nu vart jag helt blond igen, känns underbart måste jag påstå. Har ni också samma känsla när ni har en utväxt som man irriterar sig på? Att få färga den är som en "reningsprocess". Hmm jag är expert på att inte kunna förklara saker haha! Men jag känner mig alltid så ren när jag fått färga håret. Jaja, bara jag som är knäpp säkert. Ska försöka ringa runt till lite folk och se vad som händer ikväll. Annars får det bli en hemmakväll!

Kommentarer
Postat av: melika

hej hej

hade vägarna för bi,
tänkte bara säga ha en trevlig helg :)

Kramiss // M

2008-03-14 @ 17:09:07
URL: http://mellikaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0