Vad jag INTE klarar mig utan

Mina underbara vänner och familjen - Jag skulle inte klara vardagen utan dem. Ni är värda allt guld i världen.

Mjölk - Behöver jag säga mer för dem som känner mig. Jag dricker minst 2-3 liter om dagen, och då är jag duktig om jag lyckas hålla mig i skinnet så pass. Har sedan barnsben alltid druckit mjölk, och det sitter om i, gott är det med :)

Närhet  och kramar - Jag är en sjuukt kramgo person som behöver kramar hela tiden! Lite omtanke från dem nära värmer varmt om hjärtat.

REF 551 (hårinpackning) - Mitt hår är lite av ett mysterium. Jag har självlockigt hår naturligt och det har jag alltid haft. På senare dar (låter som att jag var typ 40 år haha) har mitt "överhår" om man säger blivit alltmer rakt och det har resulterat i att folk som inte känner mig så väl tror att jag plattänger mitt överhår, vilket jag verkligen inte har tid eller ork med. Ju mindre jobb och tid som läggs ned på morgonrutinerns ju bättre. Jag har svårt att reda ut håret med, speciellt efter dusch. Hur som helst så har denna inpackning gett mig en frihet i att jag inte har ett sådant stort jobb med att borsta ut det, så det är min stora savior.

Viktor and Rolf: Flowerbomb - Parfymernas parfym, finns inget mer att säga.

Extra white - Min käke går varmt av allt tuggummi jag äter, haha!

Sängen - Finns inget bättre med en god natts sömn med ett mjukt fluffigt, nytvättat täcke med en massa kuddar. Det enda som egentligen saknas är en person att dela allt med.

Vindruvor - Något av det godaste som finns.

Di.fm - Dem tranceradion håller mig vaken om morgarna på jobbet när det är kundtomt. Funkar alltid då det är så mycket att välja! Underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0