2-0 till Sverige, låter det bra i era öron?

Jag har på senste tiden inte orkat skriva så mycket, ni får verkligen ursäkta. Har ingen egentlig ursäkt, bara trött. Harden här veckan bara jobbat på, tränat och tagit det lugnt. Igår var det dock matchen mellan Sverige och Grekland med Elin och Pauline. Vi kanske inte var sådär jäääätte intresserade av matchen... enda tills första målet kom, då jävlar! Haha. Vi satt och kollade på massa gamla bilder på oss, usch och fy.. har man sett ut sådär verkligen? Självmant också för den delen. Haha dock var inte mina bilder så jättehemska mer än vissa fyllebilder (som jag för övrigt bjuder på). Men jag har några väääldigt fula bilder på min på data. Tjejer vänta er några härliga skrattattacker, our style ;)

Nu sitter jag bara här och tycker synd om mig själv,
eller inte. Men man bli smått deppig av detta väder när man faktiskt är ledig för den delen. Jag som hade tänkt ligga ute och sola hela dagen. Men men, jag får väl ta och underhålla mig så bäst jag kan. Kanske kan hitta en film jag missat i filmsamlingen? Har någon något tips på en bra film, dagen till ära?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0