En lugn fredag

Uppe med tuppen. Dagen gick fort och inget speciellt hände egentligen. Fick stå i infon hela dagen så det var ingen vila för mig inte. Sängen snart för att få vila lite känner jag. Igår åkte bror min ned till Halmstad (av alla ställen?) för att festa med sina vänner. Han blir borta en vecka drygt så jag får väl underhålla mig bäst jag kan här hemma.

TTT nästa torsdag
kanske? ;) eller vad säger du Emelie? hihi. Micke är väl på? Haha, vem försöker jag lura? Du är ju ALLTID där, tönt. Nej men lite killar från jobbet måste jag bara få med mig. Jimmy ska iallfall med, det har han lovat mig, så det så. Nog om det, mamma ringde mig strax efter halv fyra då jag slutat för att be min köpa hem pizza till middag. Vi gör nämligen om nu lite i köket så det finns som ingen yta att laga mat på så det fick bli fredagspizza för hela slanten. Inte för att jag var speciellt sugen på det, tappat lusten för "fet" mat på sistone. Don't ask me why, inte så att jag varken vill eller behöver banta direkt. Hmm, skumt men så är det iallafall.

Under dagen fick jag Rosalinn att ge mig lite tid för att jag skulle få mitt friskvårdsbidrag för gymkortet jag köpte tidigare under året. Fick tillbaka nästan hälften så jag ska inte klaga. Fick växla in lite myntrullar som jag samlat på mig under en tid, skönt att bli av med dem. Hade ändå 600 i mynt så det var det värt.

Nu ikväll ska jag bara ta det lugnt som vanligt, man blir verkligen helt slut av att jobba så mycket. Kolla på tv och hoppas på en bra morgondag. 08.45 - 17.15 är det imorgon som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0