Tisdag 2 juli

Igår på kvällen var det som sagt filmkväll med tjejerna, var jättemysigt.
Vi kollade på Dirty dancing 2 som jag tidigare sett, inte ens i närheten av ettan, men det var söt ändå. Idag var det bara jobb som gällde, 11.00 - 20.15 som alla andra dagar den här veckan framtill helgen. Det var ovanligt lugnt idag, och inget speciellt hände egentligen. En liten sak dock fick mitt intresse. Jag har under hela den här perioden på K-rauta sedan jag började fått American express black i handen. Coolt egentligen, dem måste ju va minst tre ggr tjockare än vanliga bank/kreditkort. Någon som vet förresten vad som krävs för att erhålla ett sånt kort? Någon sjukt hög årsinkomst kanske?

Imorgon är det först gymmet på morgonen, sedan hämta upp Catta i centrum så hon kommer till jobbet. Jävla bussstrejk. Dock drabbas jag inte va den för fem öre, men det känns så onödigt. (Hmm.. kanske var därför vi inte hade så många kunder idag? Skulle i och för sig inte göra någon större skillnad tycker jag då det är dåliga kommunikationer till Arninge som det är.) Efter jobbet ska jag inte göra så mycket, umgås med familjen och kanske sätta på en bra film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0