Snodd lista (sorry Sandra!)

10 favoriter
Dialekt: Det finns så många, men skånskan är bra gullig tycker jag
Mat: Kinamat
Låt: Jordin Sparks feat Chris brown - No air
Tecknad figur: Nalle puh
Sport: Fotboll
Komiker: Det finns så många, men Björn Gustavsson är lite av en favorit
Veckodag: Lördag
Glassmak: Ben & Jerrys cookie dough
Soloartist: Dj tiësto

9 för tillfället
Humör: Happy happy happy
Tanke: När ska jag flytta hemifrån?
Kläder: Mysbyxor och stor t-shirt
Bakgrund: Will Smith
Känsla: Gosig
Tid: 23.55
Bästa sak: Är ledig tors-sön
Irritationsobjekt: Det finns ingen mjölk i kylen


8 första
Bästa vän: Emma
Husdjur: Underlat
Kyss: Haha det var med min granne Sebbe när vi var 8 tror jag
Piercing: Öronen
Förälskelse: Min sköthäst Milton
CD skiva: Nordman
Bil: Räknas pappas bil? 
Ord: Potta


7 senaste
Telefonsamtal: Kajsa
Mat: Våfflor
Dryck: Vatten
Biltur: Hem från jobbet
Tv-program: Sex and the city
Spelad låt: Kim leoni - Medicine
Köpta klädesplagg: Trosor


6 har du någonsin
Dejtat någon av dina bästa vänner: Ja
Brutit mot lagen: Ja
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Det har hänt
Varit med på TV: Yes
Varit med i tidningen: Haha bara när jag fyllde ett år i lokaltidningen (vad jag vet?)


5 nej tack
Skolämne: Spanska
Mat: Lever
Musik: Dansband eller country
Dryck: Whiskey eller lagrad öl
Djur: Ormar


4 saker
Du gjorde igår kväll: Kollade på SATC-filmen med Emelie och käkade massa godis
Du kan höra just nu : Trance i hörlurarna
Du inte kan leva utan: Familj och vänner
Du gör när du har tråkigt: Tränar, sitter vid datan eller ser på tv

3 personer

Du kan berätta allt för: Tjejerna
Du tycker om: De som står mig nära
Du inte gillar: Ingen kommentar, det finns en del


2 val

Coca Cola eller Fanta: Cola, vad annars?
Hund eller katt: Hund


1 önskan
Att jag ska flytta hemifrån snart och att Pernilla hör av sig snart, hoppas hoppas


Kommentarer
Postat av: petrich - me gossip and fashion

det är inte j.lo :D

2008-07-15 @ 13:45:15
URL: http://petriiich.blogg.se/
Postat av: LINA VERONICA

Åh jag tar listan! :D + att du har fått en länk och svar på dina frågor i förra kommentaren! :)

2008-07-15 @ 16:12:21
URL: http://linaveronica.blogg.se/
Postat av: LIFE BY Marielle

Tack så jättemycket! Jo jag hade en bra dag igår ;) blir nog ännu bättre idag får se. Själv? Kram

2008-07-15 @ 16:33:48
URL: http://mariellem.blogg.se/
Postat av: Caroline

Du är inte den enda som vill flytta hemmifrån :)

2008-07-16 @ 10:50:20
URL: http://carolinesandqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0