SATC och mycket folk på jobbet

I helgen gick allt bra, jobbet rullade på och allt var som det skulle. Förutom att kunderna inte ville ta sig ut till oss så vi hade ganska lite att göra emellanåt. Men det löste vi med att plocka med massa annat. Efter jobbet på lördagen gjorde jag inte speciellt mycket, kollade på tv och käkade godis haha.

Igår efter jobbet så kollade jag på SATC-filmen med Emelie. Den var verkligen så bra som jag förväntat mig, hihi. Alla borde se den tycker jag!

Idag var det bara jobb. Det var först menat att jag skulle jobba 09.00 - 18.00 men då det var så bristfälligt med personal så kom jag in till jobbet redan kl 08.00 och gick inte förens kl 20.30. Suck säger jag bara, det var GRYMT mycket folk idag, precis som att det var en helgdag, men det var samdigt rätt effektivt då tiden gick fort av allt som fort behövdes göras.

Imorgon är det jobb mellan 10.00 och 19.00 men jag kan satsa 100 spänn på att jag blir kvar till stängning ändå. Det är pengar ändå så det får väl gå vägen. Har ni för planer inför imorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0