Nostalgi i musikvärlden

Aqua - Barbie girl (Jag VAR Lene... eller inte haha)
Gyllene tider - Sommartider (Kungarna av Sverige, behöver inget mer säga)
Rednex - Cotton eyed Joe (Jag fick alltid vara tjejen på fritids och en Mikael fick vara killen. Vi var kära och allt var underbart, haha)
Metallica - Enter sandman (Under alla roadtrips som gjordes med familjen spelades denna på högsta volym)
Solid harmonie - I'll be there for you (Ljuv musik fan)
E-type - Here I go again (Läskig video men jag och pappa dyrkade honom ändå)
Jan Johanssen - Se på mig (Den låten gav mig gråt i halsen)
Markoolio - Millenium 2 (Vem glömmer den videon med en galen finne och två brudar med raketer utstuckna ur bysten?)
Roxette - Joyride (Jag och Carro kunde inget annat än dyrka dess underbara två)
Steps - Tragedy (En av de mest minnesvärda videona med alla fina brudklänningar)
Cher - Believe (Mammas favoritlåt när den kom ut, den vart snabbt en av favoriterna)
Solid harmonie - I want you to want me (Favoriten när jag var liten)
Metallica - Nothing else matters (Att låten står sig lika stark idag, om inte starkare, gör den här låten bara mer mäktig)
Spice girls - Spice up your life (Vem ville inte vara med dem på scen när man var liten?)
Steps - 5 6 7 8 (Vem kunde inte den obligatoriska dansen? Dansade loss till den här låten med Carro och Jossan på klassens timme i (ja var det i fyran kanske?)
Fugees - Ready or not (Spelades alltid i bilen påväg till skidspåret om vintrarna)


Haha känner mig som en gammal kärring som ens kunnat uppleva detta. Vet att jag glömt massor men jag orkar inte skriva mer, går och sover nu. Det här var utmattande haha. Natti!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Svar: Haha, nej det är väl tur att alla inte tycker samma :P Då skulle det blivit kaos :P



I veckan blir det jobb och sen till helgen kräftskiva :) Har du några planer själv? :)

2008-07-28 @ 11:45:55
URL: http://carolinesandqvist.blogg.se/
Postat av: robiN

jag har saknat dig massor bejb vart har du hållit hus? jo det är bara bra med mig sitter på jobbet och degar weii ** har du för dig då?

puss

2008-07-28 @ 13:05:52
URL: http://roppsnopp.blogg.se/
Postat av: LINA VERONICA

visst är det kul med musiknostalgi! alla borde gra en sån lista! ;D

2008-07-28 @ 18:54:33
URL: http://linaveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0