Helg på bortaplan

Jag är lat lat lat. Haha. Förstår om ni tror att jag gått och dött eller något, men jag har haft en del för mig på sistone. Ska jobba nu i helgen, men dock sover jag på bortaplan hos en kollega vid Norrtälje. Så jag tar bilen ut dit idag efter jobbet, så skjutsar han in mig sen på söndag, och hämtar. Sen ska jag troligtvis va där ute hela måndagen med då jag är ledig, kanske att jag rent ut av sover där tills tisdag morgon. Får se hur det blir, inget planerat mer än att koppla av och komma ifrån hemmet ett tag. Ikväll är det dock 30-års fest hos en bekant till honom, shall be a lot of fun. Jag berättar mer när jag kommer hem igen! Jag bjuder sålänge på den här videon som (enligt mig) retar skrattlökarna eller vad man ska säga riktigt rejält. Låten är dock grym. Watch and enjoy!

Kommentarer
Postat av: Emelie

HAHAHAHAHA jag döööööör, jag klarar inte mera så jävla bra!

2008-07-06 @ 21:32:59
Postat av: robiN

HAHA me love it. Sön fil ska vi oxå göra en sån? hihi**

2008-07-07 @ 10:35:53
URL: http://roppsnopp.blogg.se/
Postat av: matilda

sv: helgen har varit kanon! din?

2008-07-07 @ 22:49:23
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0