En uppskattad, ledig dag

Vaknade för två-tre timmar sedan av ett (onödigt) sms. Kunde inte somna om så jag gick ned och tog mig lite fruksot. Det vart "bryta" en norrländsk frukost med traditionellt tunnbröd, lingonsylt och mjölk. Någon som smakat det? :) grymt gott. För er som inte visste det så är jag halvnorrlänning, min pappa föddes och växte upp i Arvidsjaur, så vi har lite inslag av norrland time to time här hemma. Samma sak med en smak av skåne, så min mamma är från Ängelholm.

Svarar på alla kommentarer och uppdaterar mer om min lediga dag när jag är tillbaka. Känner starkt att få komma ut och springa i spåret när det är så fint väder. Så vi hörs mer sen :) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0