Veckans måsten

  1. Kolla på alla avsnitt av Andra avenyn från början. (Då jag inte sett i mer än 3-4 veckor)
  2. Fixa bilen. Man vill ju inte sitta och åka kommunalt i två timmar till Barkarby på torsdag.
  3. Hålla tummarna för att jag får jobbet. (Förlåt att jag tjatar, men vill verkligen ha det...)
  4. Titta över vad som bör införskaffas till vår- och sommargarderoben. Haha det lär va mycket, och om det inte är det så lär jag skapa utrymme för nya fräscha tunikor och kjolar iallafall. I lajk.


Kommentarer
Postat av: Mounia

Jag har jobbat nu från 9 ska vara kvar till 21. :) lång dag idag. men det har gått mer är 3/4 delar har gått så :)

2008-02-19 @ 18:38:25
URL: http://gourrada.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0