Trött efter massa resande

Idag var det utbildning på Plantagen i Barkarby, gick faktiskt väldigt bra! Hoppas på att få börja jobba så fort som möjligt nu. Fick mest stå i kassan men också packa upp varor. Denna dag var mest till för att lära sig kassan, men till min förvåning så var det EXAKT samma kassasystem som på Superstore på Lidingö, så det vart ingen träning för mig utan jag fick en egen kassa direkt, power to me Haha. Sitter nu och försöker varva ned, kom hem för ett tag sen men har hunnit äta iallafall, blodpudding vart det till middag. Jag måste va den enda på denna jord som tycker blodpudding är gott, eller stämmer det?

Förrsten, jag hatar verkligen SL. Helt ärligt.  Nästan varje gång man ska åka någonstans så väljer reseplaneraren den mest korkade vägen. Vad skulle jag till Akalla att göra när jag ska till Danderyd från Barkarby? Och när jag ändå är i farten.. aldrig mer Ellos, jag får aldrig vad jag betalar för, retur av allt jag beställt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0