Torsdag 14 februari

Säger det datumet er något kanske? Ja precis, alla brustna hjärtans dag. Det är seriöst en totalt överskattad dag som (åtminstone) jag inte ser som något big happening precis, men men. Vaknade kl 11 av att väckarklockan ringde och det var dags att ta itur med en ny dag. Har en tid haft svårt att sova, och så också inatt. Somnade väl runt fyratiden, så jag va ett lik när jag klev ur sängen. Tänkte först ta en promenad innan frukosten, men hamnade framför tv:n, mailen och datan. Hade fått en till intervju(!) hos en väskbutik vid Fridhemsplan, ska dit imorgon kl 15 och se om det jobbet passar mig bättre. Heltid är ändå alltid heltid, och så slipper jag isåfall flänga runt i hela Stockholm på alla Plantagenbutikerna, wish me luck!

Så vad ska man syssla med ikväll då var det tänkt, kanske ska ta och ringa Emelie och fråga hur det gick på kursen med jobbet, och kanske ta en promenad. Men det lär sluta med att jag kollar på en film istället. Några tips på bra filmer? Skulle uppskattas.


Kommentarer
Postat av: Mounia

ÄNTLIGEN !!! Jag ska länka till dig ;)

Jag älskar dig idag imorgon och alla dagar jag kommer leva på jorden (K)(L)

2008-02-14 @ 19:13:47
URL: http://gourrada.blogg.se
Postat av: Mounia

Det är sant ju. Visst ville du dra mig i håret?! Erkänn.

2008-02-14 @ 21:31:37
URL: http://gourrada.blogg.se
Postat av: Johan

Lycka till!

2008-02-14 @ 23:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0