Tisdag 19 februari


Tröttsamt är ordet. Jag orkar inte sitta hemma mer och bara vänta på att få komma på den där (jävla) utbildningen. Är så uttråkad av att kolla på samma filmer om och om igen då det inte finns något att se. Och sen att bara hoppas på att det är läggdags snart så att det blir morgondag fortare. Men det är i och för sig "bara" två dagar kvar, får väl stå ut antar jag. Hmm.

När jag såg castingen kring Andra Avenyn förut sa jag till mig själv att jag aldrig fick fastna för en sådan b-serie som den först framstod sig för att vara. Men jag är hooked, bokstavligt. And I like it BIG time. Brukar lätt bli så när man ligger hemma och bara slappar.

Kommentarer
Postat av: Mounia

Heje. jag saknar dig med :D
Dom var så duktiga. vad ska du göra idag?

2008-02-19 @ 15:43:06
URL: http://gourrada.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0