Måndag 25 februari

Dagen började med att mobilen ringde. Det var Mounia som ville äta lunch med mig och självklart gav jag mig iväg för att träffa henne! Det vart Golden West i centrum och en (för)stor pastatallrik med kyckling och curry, mums. Var jättemysigt och tack igen för ditt stöd igår gumman, du är guld värd! Sen ville Emelie promenera med mig, hon var såå uttråkad stackare, så jag begav mig hemåt för att ta våran runda på en timme. Men då Ann-sofie ringde om att vi skulle ses (vilket jag hade glömt bort) så skiljdes jag och Emelie åt halvvägs så gick jag hem till henne och hennes söta dotter Josephine. Där var jag i två timmar och lekte och pratade lite. Måste ses snart igen. Ikväll blir det väl tv:n som gör mig sällskap, ska bli skönt att bara ta det lugnt för en gång skull (konstigt men sant). Och imorgon MÅSTE jag sova ut, känner mig som en zombie för tillfället. Hoppas alla får en toppenkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0