Intervjun avklarad

Intervjun gick överranskande bra! Butiksföreståndaren var jätte positiv och sa hela tiden att det var så bra att jag bor i norrort, och på så sätt ha nära till deras lager som ligger i Arninge. Han skulle höra av sig i slutet av nästa vecka eller tidigt veckan efter, hoppas på det bästa. Jobbet verkade passa mig utmärkt. Efter intervjun drog jag till Täby och fyndade en sommarjacka som var på rea, 49 spänn kallar jag kapp. Och så hittade jag mina efterlängtade sheepheads tofflor i äkta fårskinn, grymt sköna och på halva priset. Me like. Sen kom Mounia och vi tog en lunch/middag. Har det alltid lika mysigt med dig gumman. Nu ska man nog hoppa in i duschen för att senare dra vidare till 20-årsfesten med tjejerna, kommer bli trevligt.

Kommentarer
Postat av: Mounia

Dessamma. :) One more time.

Kolla in den här och läs min kommentar :D http://kissie.blogg.se/1203099002_tl_inte_gravida_tonnr.html#comment

2008-02-16 @ 11:17:59
URL: http://gourrada.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0