Hemkommen från jobbet

Haha det tog mig 35 minuter (!?) att komma till Barkarby, så jag fick sitta kvar i bilen och vänta i 45 min innan jag kunde gå in i butiken. Men nu vet jag iallafall, och då kan jag få sova en timme extra på morgonen. Vilket alltid är uppskattat! Jag är liksom inte ens trött nu, var hemma strax efter nio istället för halva elva. Det måste bli bilen därdanefter. Har blivit lite lat sedan man tog det där rosa kortet ;) (illa sussie)

Vad har ni gjort idag? Jobbet, skolan eller kanske legat hemma i sängen och bara gosat ned er? Jag vill göra något ikväll, men jag lär sluta i soffan iallafall så jag får helt enkelt ladda inför imorgon. Det lutar mot utgång med tjejerna, ska bli kul.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ha en mysig kväll:)

2008-02-29 @ 22:31:24
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0