Godnatt

Då var det dags att bege sig mot sängen för att vakna till en ny dag. Jag ska jobba 11 - 20.15 ute i Barkarby imorgon. Jobbet ringde idag under eftermiddagen och sa att jag skulle in och jobba och samma tid på fredag. Känns skönt så man får lite annat att göra än att bara sitta här hemma och vänta. Fick dessutom ett samtal från ett café i Högdalen som jag har sökt tidigare under månaden. Dem kallade mig på intervju på Måndag kl 13.00. Jobbet är på heltid och det är ju det som jag söker efter, så det ska bli spännande! Men jag ska inte hoppas för mycket så jag sen blir besviken om jag inte får jobbet. Skönt att man slipper gå arbetslös iallafall, det har inte varit roligt på sistone. Godnatt på er alla, hoppas ni får sova gott! 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja, vissa är ju verkligen inte begåvade.. :P

2008-02-28 @ 08:07:18
URL: http://tusse.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0