Torsdag 9 april

Intervjuerna idag gick faktiskt väldigt bra, dem sa både två att dem var intresserade av mig och att jag skulle höra av dem på tisdag eller onsdag nästa vecka, grymt. Imorgon har jag förövrigt en intervju på ett gruppboende, bara 10 min med bil från mig, något att syssla med på morgonkvisten sådär. Vad har ni haft för er under dagen? Först åkte jag in till stan med bilen, och kom i tid otroligt nog trots alla köer som uppstått under morgonen pga frontalkrocken på bron vid Roslagsnäsby över E18 (ursäkta den sjukt långa meningen haha). Parkerade bilen vid Ropsten och begav mig med t-banan in till Medis och gick upp till kontoret vid Söderhallarna. Efter intervjun ringde jag min kompis Mounias pojkvän Sam för att umgås och fördriva tiden tills den andra intervjun på Statoil i Täby. Jag tog bilen till Roslagsnäsby och hämtade upp honom, åkte till Täby C och sen till Arninge för att käka hamgurgare, mums. Vi möte upp Ann-sofie, Per och (den söta) Jossan som är deras dotter, så vi fick sällskap. Det var mysigt att träffa dem igen, alltid lika uppskattat från allas håll. Sen tillbaka till Täby för intervjun. Tillbaka hem och nu sitter man här och väntar på maten. Så trött efter allt åkande, har knappt varit hemma den här veckan. I helgen ser det ut som att jag ska äntligen få träffa tjejerna igen :) mihi. Lördag tror jag det är som gäller som vanligt, saknar dem massor. Har ni några planer inför helgen kanske? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0