One of those happy days

image115

Idag vaknade jag glad som tusan, trots regnet.
Haha fråga mig inte varför men ALLT talade egentligen emot detta. Somnade kanske kl 3, hade för många tankar i huvudet som inte ville bort. Vaknade runt 06.30 av att pappa gick upp och så låg jag vaken i minst en timme. Men ÄNDÅ fick jag mig en bra start på dagen, knas. Ikväll är det intervjun som jag talat om så mycket. Hoppas på det bästa, men mitt hopp om andra jobb tändes med under dagen. Tog bilen och åkte iväg idag till en möbelbutik i Åkerberga som jag skickat in ansökan till, bara för att visa mig och inte längre bara vara ett namn på ett papper. Till min stora förvåning så sa hon som tog emot mig att hon kände igen mig från mitt kort som jag bifogat till dem. Hon sa att hon var högst intresserad och skulle återkomma så fort det går. Sen bar det iväg till Statoil i Täby som sökte personal, samma sak där så jag vart lite småfnittrigt glad, haha. Jag hade lovat mamma att åka och handla mat så jag åkte till Vi Favoriten för att handla och precis när jag steg in i butiken så ringer mobilen. Det var från K-rauta som ville träffa mig imorgon för en intervju angående en kassatjänst som jag sökte för kanske en månad sen, otippat ja. Happy :) Nu sitter man här med en godispåse som inte vill ta slut, fast jag klagar inte! Har ni för er? Har ni samma regniga väder som jag kanske?

Kommentarer
Postat av: carro

aa men då ska vi nog fundera lite på Malta.. hehe.. mm godis :)

2008-04-07 @ 14:51:50
URL: http://carroat.blogg.se
Postat av: Sara

Hoppas att du snart får ett jobb så att du har bättre saker för dig på dagarna än att bara flyta omkring :D Sedan kommer du nog också att bli väldigt mycket nöjdare när du ser ett fint brev som kommer med Posten en gång i månaden :)

2008-04-07 @ 15:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0