Intervju och strålande solsken

Intervjun hos Pressbyrån gick bra idag. Dock hade dem skrivit fel på ams.se att det var en tillsvidaretjänst, men det var det ju såklart inte (min otur) utan bara fram till juni. Men men, kommer få jobba på K-rauta, och det blir säkert hur grymt som helst :) alla som jag vet ngt om K-rauta och stämningen där säger att det är hur kul som helst. Får hoppas på det bästa, på måndag 11.30 börjar jag. Fick ett samtal från ett gruppboende som jag tidigare fått möjlighet att få jobb hos, ska se över tjänsten och se om det är något för mig, några timmar på kvällarna i veckan under sommaren, bra betalt ju om kvällar så det blir nog bra. Skulle ringa tillbaka när jag vet mitt schema i veckan. Det var tydligen bråskande så jag får nog ihop till en "heltid" fast en kombination av två tjänster iallafall. Mexx hade nu idag anställt en person som ska jobba hos dem, och Polarn och pyret svarar inte så jag får återkomma om detta. Annars kom jag på att Fornarina behöver en 75% till hösten, det låter ju lovande då tjänsten hos K-rauta går ut den sista augusti, så jag ska ta och ringa dem snart. Berättar när jag fått veta hur det ser ut.

Hela dagen har solen skinit och jag varit på gott humör :) helt underbart ju! Ikväll ser det ut som att vi ska dra till en kille som heter Johan, men inget bestämt, annars kanske jag, bror och hans kompisar drar till Geckolife vid täby galopp, någon som ska dit? Och om inte det funkar så hittar vi alltid på något. Så jag har en del valmöjligeheter rättare sagt. Skönt. Imorgon blir det inget provjobb, kommer inte kunna ta mig in till stan igen om jag ska hinna med tacobåten som ligger ev. i hamnen mellan 18.15 och 18.40. Det blir nog bäst så, måste få vila lite också. Har verkligen varit på språng hela vecken, om inte längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0