Impuls

Jag ringde lite samtal idag angående jobb. Fick en implusintervju idag kl 14.30 hos Svea Leasing AB som ekonomiassistent/kunstjänstmedarbetare. Företaget är ett leasingbolag som har hand om diverse fakturor, uthyrning av bilar samt försäkringar inom bilbranschen och dylikt. Intervjun gick skitbra verkligen! Jobbet skulle passa mig perfekt (vet att jag sagt det om många jobb, men jag menar det verkligen). Hon sa dock att jag verkade "för" amitiös, men var trots allt väldigt positiv med tanke på min energiska inställning till tjänsten. Hon verkade som vela mellan vad som var positivt och negativt med att va så framåt och visa vad jag vill som jag ofta framstår. Dem skulle höra av sig nästa vecka hur som helst, så det är bara att hålla tummarna :)

Haha har förresten fått tre intervjuer till, fråga mig inte hur jag lyckas. Imorgon är det två stycken, Hollies i Barkarby som säljer skinnjackor samt på ett dagis i Täby. Måste inom arbetsförmedlingen med imogon, samt lämna in ett CV hos Willys där jag tidigare jobbat, bara som en försäkring liksom. Många bollar i luften nu.

Måste förresten få berätta en sak! Jag ringde som sagt runt till olika jobb jag sökt, och kom fram till Ica X där jag vart med om en liten rolig grej (enligt mig då såklart haha). Jag skulle prata med en kvinna som hette Helene. Först när jag ringde numret som stod på annonsen så kom jag fram till Yngvar. Han sa att han skulle koppla mig direkt till Helene. Nej jag kom då till Mia, som kopplade mig till Liselott, som kopplade mig till Carolina som till sist ÄNTLIGEN fick mig till Helene. Det vart ett jävla rantande, men komiskt var det!

Hoppas ni alla har haft en minst lika solig dag som jag haft! Åh jag älskar verkligen när solen kommer fram, den får en på så gott humör. Nej nu ska jag hjälpa mamma med maten, fiskpinnar med potatis, konstigt nog låter det hur gott som helst i mina öron just nu. Senare kommer Mounia hit så ska vi umgås :) mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0