En solig, underbar lördagseftermiddag

Har sovit hos Fija hela veckan. Mys med en roomie :) haha det har gått så långt att hennes pappa har frågat mig när hyran kommer! Under veckan har jag inet gjort så mkt, vart på två intervjuer som inte föll mig i smaken riktigt. men har två till på måndag, personlig assistent som jag tidigare nämnde, samt på gröna lund på tisdag. Shall be fun! Hoppas som sagt på att jag får jobbet på måndag, skulle bli så ofantligt glad så ingen hade sett like. Är trött på arbetslösheten. Jag har fått min "paus" nu. Under dagen har vi städat lite hemma hos Fija, eller Fija rättare sagt då jag satt vid matbordet med en tidning hihi. Sedan gick vi ut med hennes hund Hubbe och sen la vi oss på hennes balkong, det var grymt soligt och varmt även fast vi var tvungna att ha på oss jackor. Fick lite färg i ansiktet så det var uppskattat! Ikväll ska jag hämta mamma och pappa på Arlanda med bror, så sent som 23.45 så jag vet inte än hur det blir med utekvällen som var inplanerad, skit också. Måste komma i kontakt med Sia snart så vi får se hur det blir. Vad ska ni hitta på ikväll? :)

Kommentarer
Postat av: carro

Jaa vi har haft sol till och från idag.. har vart på långpromenad :) Ha en skön kväll!

2008-04-05 @ 16:14:11
URL: http://carroat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0